Op zaterdag 29 juni tussen 16.00 en 17.00 uur (dat is tegelijk met de vrijwilligersBBQ)

– en op donderdag 4 juli van 19.00 tot 21.00 uur

kan door de leider(s) ballen en waterzak, spons, net evt bidons etc worden ingeleverd. Ook al ben je volgend jaar weer leider! Verder moeten dan ook alle leidersjassen die uitgedeeld zijn weer (gewassen!!) ingeleverd worden.
Voor de leiders van de standaardteams is dat ook het moment om shirts, inloopshirts, trainingspakken in te leveren naast de ballen etc.
Ook de trainers wordt verzocht om de jassen die zijn ontvangen op deze momenten (gewassen!!) in te leveren. Hiermee weten we direct weer hoe we ervoor staan en kunnen we een inventarisatie doen voor evt. bestellingen.

Uiteraard rekent de materiaalgroep op de medewerking van iedereen. Andere momenten van inleveren zijn er niet om te voorkomen dat we 5 tot 6 keer moeten gaan klaar staan.

Met vriendelijke groet,

Hans van Raay
Materialen@fcoudewater.nl